Вітаю Вас, Гість

Навчальні ігри у парах

з набором LEGO «6 цеглинок»

Неіснуюча тварина

Діти вчаться: домовлятися, шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї, доповнювати один одного під час практичної роботи тп презентації.

Основні завдання:

Діти отримують завдання не розмовляючи створити (збудувати) неіснуючу істоту, використовуючи два набори цеглинок, та підготувати невелику розповідь про неї.

Запитання до дітей:

• Як вдалося створити таку істоту?

• Що було найважчим?

• Що ще можна створити в парі?

Створи-домалюй!

Діти вчаться: творчо мислити, експериментувати, домовлятися, поважати думку інших.

Основні завдання:

1. Діти створюють будь-яку фігуру за заданою темою (тварини, рослини, будівлі тощо).

2. Далі діти прикладають створену модель на аркуш формату А4 і обводять її.

3. Педагог пропонує домалювати олівцями чи фломастерами деталі/частини тіла.

4. Діти презентують свою роботу.

Запитання до дітей:

• Чому ви вирішили створити саме цю тварину (рослину, будівлю)?

• Що було найцікавішим під час виконання цієї вправи?

Збудуй, не скріплюючи

Діти вчаться: творчо мислити, експериментувати, домовлятися.

Основні завдання:

Діти отримують завдання збудувати будівлю/тварину/ транспорт тощо, не скріплюючи цеглинок.

Запитання до дітей:

• Як ви змогли об`єднати цеглинки в одну модель, не скріплюючи?

• Яку ще модель можна створити в такий спосіб?

Складаємо модель характеру

Діти вчаться: розрізняти риси характеру, спостерігати, аналізувати і помічати свої риси характеру та людей навколо, висловлювати свою думку і логічно обґрунтовувати її, розвивати емоційний інтелект.

Основні завдання:

1. Діти пригадують самі або за допомогою дорослого (згадуючи казкових або літературних героїв, відомих людей) риси характеру людини.

2. Діти співвідносять колір цеглинок з рисами характеру.

3. Педагог пропонує дітям скласти модель характеру друга.

4. Діти розповідають про модель характеру один одному.

Запитання до дітей:

• Поясніть, чому саме такий колір цеглинки означає таку рису характеру героя?

• Які риси характеру вашого друга подобаються вам найбільше і чому?

• Чи є в когось із членів вашої родини такі ж риси характеру, як у вашого друга?

Математичний ланцюжок

Діти вчаться: математичної грамотності, співпрацювати, застосовувати раніше вивчене, швидко реагувати, виконуючи проблемне завдання.

Основні завдання:

1. Дитина об’єднує шість цеглинок у дві групи — холодні і теплі кольори. Цеглинкам теплих кольорів присвоюють знак «+», холодних — знак «-». За кожною цеглинкою закріплюється своя цифра. Наприклад, червона = 1, помаранчева = 2, жовта = 3, зелена = 4, блакитна = 5, синя = 6.

2. Діти по черзі викладають по одній цеглинці і ведуть лічбу відповідно до умов. Потрібно використати всі свої цеглинки.

Запитання до дітей:

• Навіщо людині вміння додавати і віднімати?

• Де в житті людині стануть у пригоді математичні вміння?

• Що було б, якби люди не вміли рахувати?

Прямі, криві, ламані лінії

Діти вчаться: розрізняти поняття «пряма», «точка», спостерігати, аналізувати, працювати з однолітками на результат, вирішувати проблемні завдання, керувати своїми емоціями.

Основні завдання:

1. Діти разом з педагогом згадують, що вони знають про точку, лінію, які бувають лінії: прямі (горизонтальні, вертикальні, похилі), криві та ламані.

2. Діти самостійно малюють пряму та криву лінії.

3. Потім у парах викладають за допомогою цеглинок прямі (горизонтальні, вертикальні) та криві лінії.

Запитання до дітей:

• Де ми в житті «зустрічаємо» точку?

• Чи можна намалювати лінію без точок?

• Скільки прямих ліній можна провести через одну точку?

• За допомогою чого можна намалювати пряму лінію?

• Де в житті ми «зустрічаємо» пряму лінію?

• Чому лінія називається ламаною?

• Де «зустрічається» ламана лінія?

• Чи можна з цеглинок викласти пряму (вертикальну, горизонтальну)/криву/ламану лінію?

Записуємо в парах

Діти вчаться: вирішувати проблемні завдання, проявляти ініціативність.

Основні завдання:

1. Кожній цеглинці призначається літера. Фломастером її можна написати на цеглинці.

2. Педагог пропонує дітям скласти якомога більше слів із запропонованих літер та записати їх. Під час роботи педагог інформує дітей про кількість часу, що залишилася.

3. Діти об’єднуються в пари, об’єднують свої цеглинки, після чого разом складають слова зі своїх наборів літер.

Запитання до дітей:

• Скільки слів у вас вийшло?

• Це більше чи менше, порівняно з тим, коли ви працювали по одному?

• Чому слів вийшло більше, адже літери не змінилися, порівняно з першим разом?

• Скільки літер у вашому найдовшому слові? Яке це слово?

• Яке слово найкоротше?

• Чи є серед ваших слів імена/ назви шкільного приладдя/ назви овочів/фруктів/тварин тощо?

Художники

Діти вчаться: уявляти, творчо мислити, вигадувати, описувати, фантазувати, генерувати нові ідеї.

Основні завдання:

1. Діти розкладають цеглинки на аркуші паперу.

2. Використовуючи олівці та фломастери для домальовування до цеглин різні деталі, перетворюючи їх на частинки малюнку.

Запитання до дітей:

На що ви перетворили зелену, жовту, червону, синю цеглинки?

За допомогою чого ви перетворили вашу цеглинку?

Що ви додали до цеглинок, щоб перетворити їх?

Чи є у нас схожі малюнки?

На що ще ви хотіли б перетворити ваші цеглинки?